رضا صادقی با وجود پرسپوليسي بودن به امیر قلعه نوعی سرمربي آبي ها علاقه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "دستان" رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: فیلم سینمایی "بی خداحافظی" روایتگر داستان زندگی من نبود بلکه به عنوان یک یادگاری تصویری از من لطمه ها وارده از جانب نزدیکان به یک هنرمند تا سایرین را به تصویر می‌کشید و در واقع همه به عنوان یک چاه نفت سیار خواهان استفاده کردن از او بودند.
وی افزود: پیام دهکردی حدود یک ما برای آماده کردن من به عنوان یک بازیگر زحمت کشید تا حداقل از سینما به عنوان یک اژدهای سی سر نترسیم و من تمام تلاشم را به عنوان یک میهمان قابل احترام در این عرصه انجام دادم و امیدوارم میزبانان یعنی تماشاگران سینما با لطف خود این کار را ازمن پذیرفته باشند.
صادقی در خصوص ورود بازیگران به عرصه موسیقی و به عکس خوانندگان به حیطه بازیگری عنوان کرد: اگر این حضور و این ورود به حیطه کاری دیگر تنها در حد یک تجربه باشد مثل حضور من در "بی خداحافظی" مانعی ندارد اما در غیر این صورت فرد وارد شده به عرصه دیگر به عنوان یک میهمان ناخوانده محسوب می شود البته در این زمینه برخی افراد استثنا هستند.
این خواننده تصریح کرد: پرداختن به عشق زلال و اصیل در موسیقی بسیار حائز اهمیت است زیرا این میان پس از جاری شدن در اذهان و رسیدن به لطافت ما را به خدا می‌رساند و به همین خاطر بهره گیری از عنصر عشق در موسیقی البته نه در حد تقلیل یافته نیاز است.
وی اظهار داشت: رضا صادقی یک صدا است و من به عنوان فرزند عباس از رضا صادقی بسیار بزرگتر هستم و این نکته که یک نفر به خاطر خودم نه به خاطر رضا صادقی مرا قبول داشته باشد بسیار حائز اهمیت است و من به این نکته هنگام ازدواج دقت کردم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار