شب گذشته و با انجام دو مسابقه چهره فینالیست های بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی مردان جهان در اسپانیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در نخستین بازی دیشب اسپانیای میزبان و دارنده مدال برنز دوره قبلی در سالن 16000 نفری پالائو سنت جوری شهر بارسلونا موفق شد پدیده این دوره از رقابتها یعنی اسلوونی را با نتیجه 26 بر22 شکست داده و بعد ازسال 2005 و مسابقات جهانی تونس که این تیم به فینال رفته و قهرمان بازیها هم شد، برای دومین بار به فینال راه پیدا کند.
 
حریف شاگردان ریورا یعنی تیم ملی اسپانیا در دیدار نهایی تیمی نیست جز دانمارک دارنده مدال نقره دوره قبلی  که موفق شد کرواسی فینالیست چهار دوره این رقابتها را 30 بر24  مغلوب و برای سومین بار در تاریخ این بازیها به فینال راه یابد.
 
بدین ترتیب دیدار نهایی روز یکشنبه فردا 1391/11/08 بین تیمهای اسپانیا و دانمارک برگزار خواهد شد. ضمن اینکه امروز شنبه 1391/11/7 تیمهای کرواسی و اسلوونی هم برای کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.
 
سوالی که در این مقطع به وجود می آید این است که اسپانیا برای دومین بار فاتح این جام می شود و یا اینکه دانمارک این عنوان را برای نخستین بار از آن خود خواهد کرد؟
 
نکته حائز اهمیت این که داود توکلی رئیس کمیته داوران آسیا و ناظر ارشد فدراسیون جهانی هندبال در هر دوبازی نیمه نهایی شب گذشته حضوری پررنگ داشت. به طوریکه در دیدار نخست اسپانیا و اسلوونی به عنوان ناظر فنی و در مسابقه تیمهای دانمارک و کرواسی به عنوان ناظر ارشد شب بسیار پرکاری را پشت سرگذاشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار