یک زورگیر مامور نما با احکام و اوراق قضایی جعلی سعی بر باج گیری و زورگیری از هموطنان داشت با هوشمندی پلیس فاتب دستگیر شد.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی این یگان با حضور مستمر خود در محدوده سطح شهر و حوزه استحفاظی خود می کوشند تا با آمادگی کامل اجازه هیچ گونه فعالیتی را به مجرمان به ویژه زورگیران ندهند.

سرهنگ یحیی کاهه اظهار داشت: شب گذشته مقارن ساعت 21 عوامل تجسس این یگان بر حسب اعلام خبری مبنی بر یک مورد سارق زورگیر بلافاصله و کمتر از 5 دقیقه خود را به آدرس خیابان کارگر، نبش خیابان هفتم رساندند و توانستند با آمادگی کامل فردی به هویت حسن 32 ساله دستگیر و به همراه شاکی به کلانتری انتقال دهند.

وی افزود: بدو ورود متهم و شاکی به کلانتری، شاکی به ماموران اظهار داشت که روز گذشته متهم با وی تماس گرفته و خود را مامور امنیتی معرفی کرده و از وی درخواست کرده تا امشب به آدرس مورد نظر برود پویا (شاکی) نیز به همراه یکی از دوستانش به آن محل مراجعه می کند و این شخص نیز با یک دستگاه خودروی تاکسی به سمت آنان آمده و با ارائه یک حکم قضایی اظهار داشت که حکم دستگیری مربوط آنان است زمانی که شاکی گفته اجازه بدهید با مامور 110 تماس بگیریم متهم قصد متواری شدن را داشت که با حضور به موقع ماموران فاتب دستگیر شد.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم نیز با وجود اینکه تمامی مدارک و شواهد بر علیه وی روشن شد لب به اعتراف گشود و خود را از کرده ی خویش پشیمان خواند و در ادامه اظهار داشت که یک راننده ساده خودرو است و به علت مشکلات مالی اقدام به چنین جرم هایی می گشت.

لازم بذکر است، طی بررسی مشخص شد که اوراق های قضایی جعلی است و برای بررسی بیشتر به همراه پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ قرار گرفت./ز

برچسب ها: خودرو ، ماموران ، فاتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار