مربی تيم فوتسال صباي قم و تیم ملی گفت: گیتی پسند در جریان بازی روز گذشته انگیزه ی بالا و مثال زدنی داشت، هیچ وقت گیتی پسند را اینطور ندیده بودم.

قدرت اله باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جریان رقابت 5 دقیقه عملکرد خوبی نداشتیم در همین دقايق نیز 3 گل از گیتی پسند دریافت کرد اما با وجود تواناییهای بازیکنان قادر نبودیم این 3 گل را جبران کرده کنيم زيرا کار بسيار سختي بود.

وی افزود: نیمه ی اول با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید اما تیم ما در نیمه ی دوم عملکرد متفاوتی داشت زیرا بازی در این نیمه در دست ما بود و گیتی پسند یا به دلیل کاهش توان جسمانی یا به دلیل تاکتیک تیم عقب کشید در این نیمه توانستیم 2 گل بزنیم اما مهارت بازیکنان گیتی پسند باعث شد گل های دیگری نیز دریافت کنیم، در کل بازی قابل قبولی ارائه ندادیم.

باقری در ادامه بیان داشت: روز گذشته چهره ی متفاوتی از گیتی پسند دیدیم این تیم با انگیزه ی بالایی در زمین حاضر شد زیرا این بازی برایشان ارزش بالایی داشت آنها در تلاش بودند خودشان را ثابت کنند، اگر بازیکنان تیم ملی بتوانند تیمی از انگیزه ای که گیتی پسند در بازی روز گذشته داشت را بدست آورند بدون شک، ایران اولین تیم جهان خواهد شد.

مربی تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: اصفهان میزبان خوبی برای تیم ما بود اما متأسفانه فرهنگ هواداری و تماشای بازی در ایران به حدی پایین است که ما باید فحاشی هواداران را طبیعی بدانیم، این موضوع تنها به اصفهانی ها مربوط نیست همه ی هواداران تیم های ورزشی همین شیوه را دنبال می کنند.

وی گفت: گمان می کنم برخی از افرادی که به تماشای فوتسال می آیند قصد تخلیه عقده های روحی و روانی دارند و پس از تماشای بازی با فکری آزاد به زندگی ادامه می دهند.

باقری در خصوص صحبت با خسوس گفت: روز گذشته در اصفهان صحبت کوتاهی با خسوس داشتم در این فرصت کم می توان حرفهای اساسی و مهم را مطرح کرد اما متوجه شدم خسوس قصد برپایی 2 - 3 اردو را دارد  زيرا غیر از اسامی که در ذهن خسوس برای حضور در تیم ملی نقش بسته، افراد دیگری هم برای شرکت در اردو معرفی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خسوس افرادی را در لیگ دسته یک در نظر گرفته که قصد گرفتن تست از آنها را دارد تا بانشان دادن شایستگی های خود به اردو دعوت شوند.

باید بدون اتلاف وقت و هر چه سریعتر جلسه ای داشته باشیم و تصمیمات مهم تیم ملی را اتخاذ کنیم./مح
برچسب ها: باقری ، گیتی پسند ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار