رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگي گفت: برخي با ادعاي عنوان کردن توصيه مقام معظم رهبري به آن‌ها مبني بر حضور در انتخابات در پي به دست آوردن جايگاه ميان مردم هستند.

"ابوالقاسم رئوفيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون ادعاي برخي از کانديداهاي احتمالي مبني بر توصيه مقام معظم رهبري به آن‌ها جهت حضور در انتخابات گفت: اين افراد به دنبال راه‌هاي نفوذ و جلب نظر افکار عمومي هستند.

رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگي با بيان اينکه اين کانديداهاي احتمالي با ادعاي عنوان کردن توصيه مقام معظم رهبري به آن‌ها مبني بر حضور در انتخابات در پي به دست آوردن جايگاه ميان مردم هستند، اظهار داشت: چنين اظهاراتي را مردم جامعه بر نمي‌تابند و  اين افراد جايگاه تاثيرگذاري در بين مردم نخواهند داشت، لذا طرح اين موضوع با هدف ايجاد مقبوليت در جامعه و افکار عمومي صورت مي‌گيرد.

عضو  شوراي مركزي جبهه ايستادگي افزود: براي کانديداتوري در انتخابات قوانيني در قانون اساسي پيش بيني شده است، که اگر فردي شرايط مورد نظر قانون را دارا باشد مي‌تواند ثبت نام کرده و مورد بررسي شوراي نگهبان قرار گيرد و نهايتاَ در معرض راي مردم قرار گيرد.

رئوفيان با اشاره به حاشيه سازي برخي کانديدا در جهت علت حضور خود در عرصه انتخابات بيان کرد: عده‌اي به دنبال بهره‌برداري سياسي و فريب افکار عمومي براي ايجاد مقبوليت هستند و بايد بدانند که اين رفتار جايگاهي در نزد مردم نخواهد داشت و به طور قطع مقام معظم رهبري نيز از اين برخورد راضي نيستند.

گفتني است؛ از سوي برخي كانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري سال آتي عنوان شده است كه طي ديدار با مقام معظم رهبري، ايشان به حضور  آنها براي كانديداتوري در انتخابات توصيه كرده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، کاندیدا ، افکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار