اسامي سينماهاي ويژه صنوف سينما، تهيه‌كنندگان و سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، در جريان برگزاري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، سينماي صحرا به صنوف مختلف سینما، سینما آفریقا به تهیه‌کنندگان سینما و سینما بهمن یک و دو و سینما قلهک   به سازمان‌ها و ارگان‌ها اختصاص مي‌يابد.
ضمن اينكه مركز همايش‌هاي برج ميلاد نيز همانند سال گذشته ويژه اهالي رسانه و سينماگران فيلم‌هاي جشنواره را به نمايش مي‌گذارد.
سينماها و پرديس‌هاي راگا، ملت، تماشا، فرهنگ، تماشا، شکوفه، فلسطین، جوان، آفریقا، صحرا، ایوان شمس و آزادی نيز فيلم‌هاي سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر را براي علاقه‌مندان سينما و عموم مردم نمايش مي‌دهد.
بر اساس اين گزارش، استان فارس با سینماهاي ایران، سعدی، حافظ، استان خراسان رضوی با 3 سالن هویزه 1 و 2 و 3،  استان قم با سینما وتوس1و 2 ،  استان همدان با سینما قدس و مجتمع شهید آوینی،  استان کرمان برای اولین بار در رفسنجان با سینما گلستان 1 و 2،  استان کردستان با 2 سالن پردیس بهمن،  استان قزوین با سینما مهتاب،  استان کرمانشاه، سینما آزادی،   استان اصفهان با سینما ساحل، سپاهان و خانواده و استان گیلان با سینما سپیده رود، رشت1 و 2 ديگر میزبانان جشنواره فیلم فجر هستند.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار