عضو جامعه مدرسین حوزه علميه قم با ارائه جزئیاتی از جلسه روز جمعه جامعه، گفت: ائتلاف 1+2 همان طور که حدادعادل هم بارها اعلام کرده است، محدود به سه نفر نيست و افرادي که به عنوان کانديداي احتمالي مطرح هستند از جمله "سعیدی‌کیا" و "رضایی" مي‌توانند وارد اين ائتلاف شوند.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا آشتياني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر برگزاري نشست شوراي مرکزي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در روز جمعه(6 بهمن)، گفت: در اين جلسه مباحث داخلي جامعه مدرسين از جمله موضوع انتشارات زیر نظر جامعه و انتخاب هيئت مديره آن مطرح شد و از مسائل مربوط به انتخابات آینده چيزي گفته نشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار اخباري مبني بر مطرح شدن "سعيدي‌کيا" و "رضايي" به عنوان کانديداي مورد نظر اصولگرايان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: منظور ما اين بود که ائتلاف 1+2 همان طور که حداد عادل هم بارها اعلام کرده است، محدود به سه نفر نيست و افرادي که به عنوان کانديداي احتمالي مطرح هستند از جمله "سعیدی‌کیا" و "رضایی" مي‌توانند وارد اين ائتلاف شوند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم درباره هزينه‌هاي انتخاباتي کانديداها و احزاب در انتخابات پيش رو اظهار داشت: نظارت بر اين موضوع داراي اهميت فراوان است و ضرورت دارد مجلس شوراي اسلامي با تصويب قانون بر اين موضوع مهم نظارت کند.

وي با بيان اين که در زمان تصويب اصلاحيه قانون انتخابات رياست جمهوري در مجلس شوراي اسلامي موضوع منابع مالي کانديدا مطرح نشد گفت: مقداري از هزينه‌هاي انتخاباتي کانديدا معقول و متعارف است، اما آن مقدار از هزینه‌ها که غيرمعقول است بايد با ساز و کار قانوني مورد بررسي و نظارت قرار گيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار