معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 از سازماندهی و جمع آوری بیش از 500 کامیون خاک و نخاله و خودروهای فرسوده به منظور ساماندهی، نظافت و پاکیزگی خیابان ها در منطقه 19 خبر داد.

زنوزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جمع آوری بیش از 500 کامیون خاک و نخاله و خودروهای فرسوده در راستای ساماندهی، نظافت و پاکیزگی خیابان ها در منطقه 19 از اقدامات در دست بهره برداری حوزه امور شهری و فضای سبز است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این حجم عملیات مربوط به پاکیزگی و نظافت داخل و محدوده خارج از منطقه 19 شامل روستا و حواشی جاده های روستایی بوده که به منظور مقابله با اغتشاشات بصری شهری و زدودن نا زیبایی ها که آثار روحی و روانی ناخوشایندی برای شهروندان در بردارد، در دست بهره برداری است.
زنوری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: در این عملیات 200 کامیون از اراضی علی آباد پاکرانه ،100 کامیون از خیابان پیروز شمالی، 60 کامیون از خیابان پیروز جنوبی و بوستان باران، 50 کامیون از خیابان لقمان جنوبی جنب ایستگاه  خدمات شهری با اجرای  عملیات جمع آوری خاک و نخاله، از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 است. 
وی ادامه داد: همچنین از محله دولتخواه جنب مرکز کارآفرین به میزان 100 کامیون، خیابان نیکوکار 20 کامیون، خیابان بدر، 15 کامیون با جمع آوری خاک و نخاله که پاکسازی خواهد شد.
زنوزی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 افزود:در راستای مقابله با اغتشاشات بصری، جمع آوری خودروهای فرسوده در نواحی 1 و2 با انتقال 5 خودرو به پارکینگ شهرداری، اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 است./ز
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.