رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر، خط بطلانی بر برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مردم با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال این بودند نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه داده و موجب دلسردی مردم از نظام شوند که حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر خط بطلانی بر برنامه‌های آنان خواهد کشید.

هاشمی تلاش در تشریح و تبیین برنامه‌های نظام و انقلاب و دستاورد‌های این چند ساله را از ضروریات دانست و افزود : شناساندن اهداف دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و کسانی که در داخل کشور کمر به ساقط کردن نظام بسته‌اند و آگاه کردن اهداف فتنه‌گران برای مردم یک جشن خوب برای انقلاب محسوب می‌شود.

رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی گفت: دهه فجر امسال به دلیل تقارن با هفته وحدت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که حضور حداکثری مردم در برنامه‌های این ایام ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه جذب حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر را فراهم سازند، گفت: مسئولان باید با تدارک برنامه‌های مطلوب و با کیفیت زمینه حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان را در آیین‌های دهه مبارک فجر بیش از پیش فراهم کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.