نماینده مردم شهرستان های بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی در بین مردم تحریم های اقتصادی علیه کشور را خنثی می کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در روستای درمیان برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران هوشمندانه با وحدت و استقامت نه تنها از سد تحریمها عبور خواهد کرد بلکه همین تحریم ها باعث حرکت رو به جلوی ایران اسلامی خواهد شد و در دراز مدت موجب می شود که اقتصاد ما از وابستگی به درآمدهای نفتی رها شود.

وی با بیان اینکه تحریم ها برای کشورهای غربی نتیجه معکوس داشته بیان کرد:افزایش فشار های داخلی برای لغو تحریم ها علیه ایران در کشورهای غربی شاهد این مدعاست زیرا همین تحریم ها باعث بیکارشدن هزاران نفر و همچنین ورشکستگی کارخانه ها در کشورهای اعمال کننده تحریم شده است.

وی با اشاره به تلاش استعمار پیر برای ترویج رواج خرافات بین مذاهب اسلامی و ایجاد اختلاف و برادر کشی بین مسلمانان ادامه داد: دشمنان با همین ترفند در تنور آتش اختلافات سوریه می دمند برای آنکه فضای تنفسی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نمایند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، وجود وحدت را امنیت بخش جامعه بیان کرد و گفت: نبود وحدت، تفرقه و نا امنی را برای جامعه به همراه دارد.

عبادی،‌ اهمیت وحدت در قرآن، احادیث و سخنان رهبر کبیر انقلاب را یادآور شد و افزود: وجود وحدت در بین مردم و مسئولان خود مانعی در برابر هرگونه آسیب است.

وی تصریح کرد: منظور از وحدت؛ همبستگی تمامی مسلمانان بر محور مشترکات دینی در برابر تهدیدات بر علیه اصل اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از گسترش نفوذ اسلام و وحدت امت اسلامی هراس دارد گفت: تفرقه افکنی و اهانت به مقدسات مسلمانان از مهمترین سیاستهای استکبار برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: اگردر دهه اخیر توهین صریح و آشکار به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و قرآن می شود به خاطر ترس از رشد و پیشرفت گفتمان اسلام است و اگر رشد اسلامی و توسعه ارزش های دینی در جهان وجود نداشت آنها را به این کار وا نمی داشت.

وی گفت: غرب می داند که اگر تمامی جهان اسلام در یک صف متحد و منسجم در مقابل جهان غرب قرار بگیرد، شکست آنها حتمی خواهد بود و بنابراین آنها با ایجاد تفرقه میان مسلمانان به دنبال تکه تکه کردن قدرت مسلمانان هستند./س

برچسب ها: وحدت ، همدلی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.