رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی: رسانه نقش موثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد .


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرا... پژمانفر  در سلسله‌نشست های اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی، ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای‌اسلامی شهر و روستا  با تاکید بر اینکه رسانه فرصتی است که اگر درست از آن استفاده نشود تبدیل به تهدید خواهد شد، ادامه داد: در یک خبر یا مطلب، نوع، زمان و نحوه انتقال و ورود به بحث و جمع‌بندی آن از اهمیت زيادي برخوردار است که ممکن است اثرات مثبت و منفی خود را داشته باشد.


وی رعایت تقوا و انصاف در رسانه را یکی از ضروریات دانست وافزود: اگر اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها، در خدمت مردم و در مسیر الهی باشد، رعایت بعضی نکات خبررسانی باید مورد توجه قرار گیرد.
پژمانفر با تاکید بر اینکه ایران در کانون توجه جهانی است، تصریح کرد: شبکه‌های دنیا جزئی‌ترین اتفاقات کشور را رصد می‌کنند و در عین حال تحلیل‌های متفاوتی را در بازه ایران ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد، افراد به‌گونه‌ای تخریب شدند که دیگر به صحنه سیاسی نیامدند، تصریح کرد: از اقتضائات انتخابات بررسی مسائل و موارد افراد است، اما این موضوع نباید به‌گونه‌ای باشد که حریم شخصی مورد تهاجم قرار گیرد و البته گاهی اوقات بوده که برپایه ورود به حریم شخصی، آبرویی برای فرد نمانده است و پس از انتخابات از صحنه کنار رفته است/س  

 

برچسب ها: نقش ، رسانه ، حضور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.