نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب هیات وزیران، شهرستان پارس آباد به فرمانداری ویژه و بخش های اصلاندوز و جعفرآباد به شهرستان ارتقا می یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام حبیب برومند امروز در جلسه شورای اداری پارس آباد كه با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، افزود: رئیس جمهوری دستور ارتقای این مناطق را داده است و قرار است برای تصویب در جلسه هیات دولت مطرح شود كه در صورت تحقق یكی از آروزهای اساسی مردمان مناطق یاد شده برآورده می شود.

وی، گفت: با ارتقای پارس آباد به فرمانداری ویژه و بخش های اصلاندوز و جعفرآباد به شهرستان، علاوه بر بودجه این مناطق، سهم بودجه استان نیز به میزان چشمگیری افزایش می یابد و این مناطق جهش و تحول بسیار خوبی را در حوزه های مختلف تجربه می کنند.

برومند با اشاره به خدمات خوب دولت به مردم و نظام، افزود: سفرهای استاندار اردبیل به شهرستان ها و توزیع عادلانه اعتبارات موجب شتاب در روند اجرای طرحها شده است.

وی، ساحل بندی ارس و پایاب شبكه خداآفرین را از طرحهای مهم پارس آباد عنوان كرد و گفت: با اختصاص و تزریق اعتبارات مناسب،این طرحها با شتاب و سرعت خوبی اجرا می شوند. /ع

برچسب ها: پارس ، آباد ، فرمانداری ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.