عزيزي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجماع اصولگرایان برای حمایت از قاليباف قریب به واقعیت و منطقي‌تر است

دبيركل جهادگران ايران اسلامي گفت: در بین گزینه‌های مطرح برای نامزدی ریاست جمهوری، قالیباف کسی است که علاوه بر داشتن شاخصه کارآمدی، کارنامه خوبی دارد بنابراین اجماع اصولگرایان برای حمایت از وي قریب به واقعیت و منطقي‌تر است.

"وهاب عزیزی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه با توجه به شرایط حاکم بر فضای سیاسی کشور در نهایت اصولگرایان بر روی گزینه قالیباف به اجماع می‌رسند، اظهار داشت: کشور به لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارد و اجرای ناقص هدفمندی یارانه‌ها موجب شده است تا در حوزه‌های تولید، صنعت، تجارت و کشاورزی نابسامانی و از هم گسیختگی بوجود بیاید.

دبيركل جهادگران انقلاب اسلامي ادامه داد: کسی بايد سکان قوه اجرایی کشور را بدست بگیرد که علاوه بر داشتن ویژگی‌ها و شاخصه‌های متعددی مثل مقبولیت، مشروعیت، تعهد در عرصه کارآمدی، از توانمندی و قدرت مدیریت خوبی برخوردار باشد تا بتواند بر اوضاع نابسامان مدیریت اجرایی کشور فائق آمده و وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب تغییر دهد.

این فعال سياسي تصريح كرد: با در نظر گرفتن شرایط موجود دلسوزان نظام و بزرگان در اردوگاه اصولگرایی در نهایت  منویات و خواسته‌های درون‌گروهی را به نفع مردم و منافع ملی کنار گذاشته و از گزینه‌ای حمایت می‌کنند که به لحاظ کارآمدی شایستگی حضور در جایگاه ریاست دولت جمهوری اسلامی و نمایندگی ملت بزرگ ایران در مجامع بین‌المللی  را داشته باشد.

عزيزي خاطر نشان كرد: در بین گزینه‌های مطرح برای نامزدی ریاست‌جمهوری  قالیباف کسی است که علاوه بر دارا بودن شاخصه‌ها در حوزه کارآمدی، کارنامه خوبی دارد بنابراین اجماع اصولگرایان برای حمایت از وي قریب به واقعیت و منطقي‌تر است.

انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار