شهرداري منطقه 18، ا بهره برداري و ضرورت تشكيل كارگروه هاي تخصصي حمل و نقل عمومي واحداث بخشي از خط 3 مترو تهران در منطقه 18 خبرداد.

 
محمد صارمي زاده در گفتگو باخبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: براساس تدابير ابلاغي شهرداري تهران مبني بر كاهش فاصله محل سكونت شهروندان با پايانه و ايستگاه هاي حمل و نقل عمومي، بايد شرايط لازم براي بهره مندي شهروندان از امكانات ويژه شهرداري حداكثر تا شعاع 300 متري محل سكونت فراهم، تشكيل كارگروههاي تخصصي حمل و نقل عمومي در منطقه 18 ضروري است. 
وي با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: بره برداري و احداث بخشي از خط 3 مترو تهران در منطقه 18، با تعداد 3 ايستگاه، با هدف رسيدگي به نيازهاي حمل و نقل عمومي شهروندان و كاهش بار ترافيكي، از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 است.
صارمي زاده با بيان توضيحات بيشتر گفت: رسيدگي معضلات و مشكلات شهروندان منطقه 18 در بخشهاي شهري، عمراني،اجتماعي،ورزشي،شهرسازي، ترافيكي، شناسايي وارائه راهكارهايي با توجه به اعتبارات مصوب براي رفع هريك از آنها پس از ارزيابي وبررسي شوراياران، از اقدامات ضروري شهدراري منطقه 18 است.
وي در پايان با اشاره به مشكلات و معضلات ترافيكي و كمبود هاي منطقه 18 در اين باره افزود: تدرر وسايل نقليه سنگين در هنگام شب، ارتقا سطح كمي و كيفي خدمات رانندگان اتوبوسراني و تاكسيراني نصب انواع ؟؟ ، علائم راهنمايي و اجراي اصلاح هندسي در برخي از معابر از اقدامات و طرحهاي در دست بهره ترداري شهرداري منطقه 18 در خصوص دفع مشكلات و معضلات ترافيكي است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار