پروژه "مهر ماندگار" می‌تواند پاسخگوی هزاران نفر در خصوص اجرای برنامه‌های موسیقی در استانها باشد.

 سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به محتوای جلسه شورای سیاست‌گذاری در گفتگو به خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه شورای سیاست گذاری "استاد ریاحی" گزارشی از پر‌بار بودن برنامه‌های جشنواره مویسقی ارائه دادند که بسیار مفيد بود.
وی ادامه داد: در جشنواره موسیقی که به مدت یک هفته در تهران از 26 بهمن تا اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود برنامه‌های متنوعی را در تهران و چهار استان دیگر شاهد خواهیم بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توانايي و نظرات جوانان گفت: دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی در شورای سیاستگذاری مطرح شد و معتقدم ما جوانان و افراد مستعدي داریم که در صورت دیدن آنها و پرورش‌شان، پاسخگوی بسیاری از نیازهای نسل جوان خواهیم بود.
وی افزود: اهمیت به نسل جوان و پاسخ به نیازهای آنان باعث می‌شود که جوانان ما برای رسیدن به اهداف خود در عرصه موسیقی به آن سوی مرزها نروند.
حسینی با اشاره به پروژه "مهر ماندگار" تصریح کرد: امیدوارم با به ثمر رسیدن هشت پروژه "مهر ماندگار" که در تالارهای بزرگ فرهنگی و هنری است بتوانیم سالهایی را با ظرفیت 600 هزار نفره را برای برگزاری برنامه‌های موسیقی در استانها داشته باشیم.
وی در خصوص حضور کشورهای خارجی در جشنواره موسیقی ابراز داشت: در جشنواره موسیقی میزبان پنج کشور خارجی خواهیم شد که اسامی آنها به زودی اعلام می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بازسازی ارکستر سمفونیک گفت: ارکستر سمفونیک با سابقه هشت ساله نیاز به یک دوره کوتاه بازسازی دارد.
حسینی با اشاره به جوایز جشنواره موسیقی گفت: جوایز ویژه‌ای برای آهنگسازان بیداری اسلامی در نظر گرفته شده که به موقع اسامی آنها اعلام می‌شود./ص
برچسب ها: موسیقی ، فرهنگ ، ارکستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار