معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، از احداث و بهره برداری چهارمین زورخانه این منطقه در محله جوانمرد قصاب خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به متراژ 350 مترمربع در میدان مادر ساخته شده که در حال تجهیز به امکانات ورزش باستانی است و به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.
غفوری به اعتبار سه میلیاردی این بنای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختکن، سکوی مرشد، سکوی تماشاچیان و سرویس بهداشتی از جمله بخش های مختلف این زورخانه است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت این زورخانه با پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی است خاطرنشان کرد‌:‌ به همت شهرداری ناحیه 2 این منطقه، یک هزار مترمربع از محوطه بیرونی این محل با کاشت 300 نهال، درختکاری شده و فضای مناسبی برای شهروندان و ورزشکاران ایجاد شده است. 
غفوری این زورخانه را به عنوان چهارمین زورخانه این منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه دیگر این منطقه نیز در محله های نفرآباد، سرتخت و ابن بابویه واقع شده که به منظور احیای ورزش باستانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان طی سال های اخیر از سوی شهرداری منطقه 20 به بهره برداری رسیده است./ف
 

برچسب ها: احداث ، زورخانه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.