سالم کبیش،‌ دادستان امارات عربی متحده،‌ روز یکشنبه اعلام کرد این کشور نود و چهار اسلامگرای متهم به توطئه علیه دولت امارات عربی متحده را محاکمه خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، سالم کبیش،‌ دادستان امارات عربی متحده،‌ روز یکشنبه اعلام کرد این کشور نود و چهار اسلامگرای متهم به توطئه علیه دولت امارات عربی متحده را محاکمه خواهد کرد.

دادستان امارات عربی متحده افزود این متهمان که در ماه ژوئیه گذشته بازداشت شده اند به اتهام ایجاد و هدایت جنبشی که هدفش مخالفت با مبانی اساسی حاکمیت و نظام سیاسی این کشور بوده است محاکمه خواهند شد. وی همچنین افزود این افراد به تلاش برای به دست گرفتن قدرت در امارات متحده عربی متهم هستند و به خاطر این اتهام نیز محاکمه می شوند.

دادستان امارات گفت این افراد سازمانی مخفی ایجاد کردند و با افراد و سازمان هایی در خارج از این کشور ارتباط داشتند. به گفته وی، از جمله سازمان هایی که این افراد با آنها ارتباط داشته اند می توان به اخوان المسلمین اشاره کرد.

کبیش خاطرنشان کرد متهمان برای تامین هزینه های سازمان خود به ایجاد شرکت های ساختمانی یا سرمایه گذاری در این گونه شرکت ها مبادرت وررزیده اند.

دادستان امارات عربی متحده مشخص نکرد که محاکمه این افراد چه زمانی انجام خواهد شد.
امارات عربی متحده که از هفت امیرنشین تشکیل شده هنوز شاهد اعتراض های مردمی که طی چند سال گذشته جهان عرب را فرا گرفته است نبوده است.
برچسب ها: محاکمه ، اسلامگرا ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار