دبير جشنواره ملی تابلو‌فرش قرآنی در استان مركزی از ارسال بيش از صد اثر از استان‌های سراسر كشور به اين جشنواره قرآنی خبر داد.

حاج علی‌بيگی، مسئول كانون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبير جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی در استان مركزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، با بيان اينكه جشنواره قرآنی تابلو فرش قرآنی از سری جشنواره‌ آيات قرآنی است كه به‌همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: اين جشنواره از امروز، 8 تا 11 بهمن‌ماه در فرهنگسرای آئينه اراك برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شركت هنرمندان استان‌های مختلف در جشنواره تابلو فرش قرآنی، گفت: تاكنون 103 اثر از استان‌های اصفهان، آذربايجان شرقی، قم، مركزی، كردستان، همدان، فارس، تهران و كرمان به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.

حاج علی‌بيگی در ادامه برگزاری نمايشگاه و فروشگاه تابلو فرش قرآنی را از برنامه‌های جنبی اين جشنواره اعلام كرد و گفت: در اين نمايشگاه، تابلو فرش‌های قرآنی با تخفيف 20 درصد به فروش می‌رسد.

دبير جشنو اره تابلو فرش قرآنی در استان مركزی در پايان افزود : نمايشگاه و فروشگاه تابلو فرش قرآنی از امروز، 8 بهمن تا 11 بهمن‌ماه براي بازديد علاقه‌مندان در فرهنگسرای آيينه اراك داير شده است./س

برچسب ها: ارسال ، اثر ، فرش قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.