سرپرست معاونت سياسي، امنيتي استانداري خراسان رضوي بر ضرورت آسيب شناسي برنامه ها و جشنواره‌هاي برگزار شده در حوزه فرهنگ و هنر استان تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علي اصغر رشيد در جلسه شوراي سياست گذاري دهمين جشنواره فيلم فجر در مشهد مقدس، با اشاره به آغاز اکران فیلم های این جشنواره از 14 بهمن ماه امسال، اظهار كرد: بايد با ارزيابي جشنواره هاي گذشته و بهره گيري از تجارب قبلي در اين حوزه و بررسي آنها، در جهت رشد و تعالي برنامه‌هاي فرهنگي، هنري آتي استان گام برداريم.

وي با اشاره به ضرورت تاسی به منويات و دغدغه هاي مقام معظم رهبري در هدايت رسانه ها و جشنواره‌هاي فرهنگي، هنري، عنوان کرد: همه دست اندركاران حوزه فرهنگ و هنر و به ويژه رسانه در استان، بايستي تمام توان خود را در جهت كاهش اثرات منفي و افزايش نتايج مثبت توليدات فرهنگي و رسانه اي بكار گيرند.

رشيد در ادامه، افزود: در برگزاري جشنواره فيلم فجر، بايد به موضوعاتي همچون انتخاب فيلم های متناسب با فضای شهر مقدس مشهد براي اكران، تكريم مهمانان ويژه، اتخاذ تدابير امنيتي لازم و در نظر گرفتن فضاي كافي براي استفاده همه علاقمندان تماشاي فيلم ها، توجه ويژه صورت گيرد.

سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي همچنين با اشاره به همراهي استانداري در همه مراحل اجرايي اين جشنواره، بر لزوم هماهنگي و همكاري همه دستگاه هاي استانی ذي‌ربط با ستاد اجرايي دهمين جشنواره فيلم فجر در مشهد مقدس در راستاي رفع موانع و نيازهاي آن، تاكيد كرد.

همچنين در اين جلسه، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي نیز با اشاره به اين كه نمایش فيلم ها در قالب جشنواره امسال فيلم فجر در مشهد مقدس از 14 بهمن آغاز و تا 23 ماه جاري ادامه مي يابد، گفت: محل اكران فيلم هاي اين جشنواره پرديس سينمايی هويزه در 4 نوبت تعيين شده است.

سيد سعيد سرابي با تاكيد بر تلاش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان براي ايجاد فضايی پر شور و نشاط در جشنواره امسال، از پيش بيني اكران ويژه براي قشرهاي مختلف، برگزاري جلسات نقد و بررسي و همچنين نمايش فيلم سه‌بعدي برای نخستین بار پس از تهران، خبر داد.

وي هزينه برگزاري جشنواره فيلم فجر مشهد مقدس در سال جاري را 2 ميليارد ريال عنوان كرد.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.