ارتقاء آموزش و پژوهش باید در رأس اهداف و برنامه های دانشگاه تهران دنبال شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر باقر لاریجانی در مراسم تقدیری که روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد با ارسال پیامی که در این مراسم قرائت شد با اشاره به خدمات اساتید و فرهیختگان دانشگاه تهران در سال جاری ابراز امیدواری کرد، اجرای نقشه علمی و جامع دانشگاه تهران با درایت مدیران جدید به طور کامل پیگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات موجود نباید مانعی در سر راه مسئولین سلامت جامعه باشد گفت: مشکلات و موانع موجود در اجرای امور نباید مانع از ارتقاء علمی دانشگاه تهران شود.

وی با اشاره به انجام خدمات انجام شده در سال های اخیر گفت: ارتقاء آموزش و پژوهش و ارتقاء سلامت جامعه در رأس اهداف و برنامه های دانشگاه همواره مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر لاریجانی با اشاره به تلاش های درونی مجموعه دانشگاه تهران در جهت رشد و توسعه علمی کشور گفت: توسعه و گسترش علم و فناوری کشور از مهمترین دستاوردهای خدمات مسئولین مجموعه دانشگاه تهران است.

وی در پایان گفت: حرکت در مسیر توسعه علمی دانشگاه و ارتقاء این نهاد از اهداف اصلی من در زمان ریاست دانشگاه تهران بوده کماکان این راه را ادامه خواهم داد./ح
برچسب ها: دانشگاه ، رشد علم ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار