حزب کار رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با پیوستن به دولت آینده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مخالفت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری شین هوا ؛ اکثریت اعضای این حزب به پیوستن به ائتلاف نتانیاهو رای منفی و به ماندن در جناح مخالف رای مثبت دادند.شلی یاچیمویچ رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی پس از نشست این حزب به خبرنگاران گفت: بسیاری از اعضای این حزب از این تصمیم روشن و قاطع مبنی بر نپیوستن به دولت نتانیاهو حمایت کردند.

وی افزود: ما هر روز و هر ساعت به مبارزه علیه سرمایه‌داری افراطی نتانیاهو و شرکای وی ادامه خواهیم داد. جناح مخالف رژیم صهیونیستی سالهای زیادی بی‌فایده بوده ولی ما معنی حزب مخالف را به مردم نشان خواهیم داد.حزب کار رژیم صهیونیستی در انتخابات هفته گذشته تنها 15 کرسی از مجموع 120 کرسی را از آن خود کرد که یک نتیجه ناامید کننده برای این حزب محسوب می‌شود. حزب کار امیدوار بود که دستکم20 کرسی یا بیشتر را در دولت آینده در اختیار بگیرد.

یکی از اعضای حزب کار پس از نتایج انتخابات گفت: یکی از بزرگترین اشتباهات این حزب بی توجهی به مسئله فلسطین است.یاچیمویچ در تاریخ سوم ژانویه و قبل از انتخابات 22 ژانویه گفته بود: این حزب در ائتلاف راستگرای نتانیاهو شرکت نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو رئیس ائتلاف لیکود-بیتنا محتمل ترین فرد برای تشکیل یک دولت ائتلافی است. این حزب که موفق به کسب 31 کرسی در انتخابات شد، بیشترین شرکای ممکن را برای ایجاد یک ائتلاف دارد.شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی قرار است این هفته نتانیاهو را برای تشکیل دولت ائتلافی آتی این رژیم معرفی کند.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: نتانیاهو ، حزب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار