سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی اعتقاد دارد با وجود فشاری که قبل از پلی آف به باشگاهها می آید باید برای مسابقات غرب آسیا با تیم ملی همکاری کنند.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیهای دو هفته آخر لیگ تاکید کرد: دانشگاه آزاد تیم خوبی با کادر فنی قوی است که بازیکنان آن هم بسیار با انگیزه و جوان هستند همین موضوع باعث سخت بودن بازی شب قبل شد. در نهایت ما از امتیاز میزبانی استفاده کرده و در کوارتر پایانی اختلاف را بالا بردیم. هفته بعد هم با تیم قشم بازی داریم که با توجه به باخت این هفته به نظر می رسد بازی آخر تفاوتی برای آنها ایجاد نکند.

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به سوالی در مورد وقفه دو هفته ای لیگ به خاطر مسابقات غرب آسیا و نداشتن تمرین با ترکیب کامل قبل از مرحله پلی آف اشاره کرد: به هر حال موضوع غرب آسیا پیش آمده و فدراسیون مجبور به تشکیل تیم ملی است. ما هم چکیده و نتیجه کار خود را در تیم ملی می بینیم. این وظیفه همه است که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بگذارند. مسلما این وقفه قبل از پلی آف به تیم ها هم فشار می آورد اما به هر حال به خاطر تیم ملی همه باید با آن کنار بیایند و همکاری کنند.

 نتیجه گیری در غرب آسیا مهم است

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی و در میانه لیگ،بهتر نبود تیم ملی جوانان به جای بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا شرکت کند؟ گفت: نتیجه گیری در مسابقات غرب آسیا با وجود صعود قبلی به جام ملتها بسیار مهم است مخصوصا که در کشور خودمان همه انتظار دارند تیم با قدرت بازیها را برده و اقتدار خود را در آسیا نشان دهد.

وی در مورد این فصل ادامه داد: به دست آوردن 16 برد کار واقعا سختی بود. من و بازیکنان تیم زحمت زیادی برای رسیدن به این نتیجه کشیدیم. ما کادری قوی در ماهشهر داریم و از طرفی ظریف کار مسئول امور ورزش پتروشیمی برای تیم سنگ تمام گذاشت. علاوه بر کسانی که در زمین کار می کنند نفرات بیرون هم زحمت زیادی برای یک تیم می کشند و باید از شاه کرمی در وزارت نفت هم تشکر کنیم.

حاتمی با تاکید بر اینکه نتایج امسال لطف خدا بوده گفت: تغییری برای مرحله پلی آف نداشته و هوکیچ را هم به عنوان یار دوم خارجی نگه می داریم. بعد از بازی استقلال برای مرحله پلی آف برنامه ریزی می کنیم که به احتمال زیاد حریف نهایی مان زنجان خواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار