فضای مجموعه خاطرات مرد ناتمام نسبت به دیگر آثار ساخته شده به دور از تشنج و حرکات اکشن است.

محمود پاک نیت بازیگر (نقش رکن الدین عطار در مجموعه خاطرات مرد ناتمام) در گفتو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حضور در مجموعه خاطرات مرد ناتمام به من و همسرم مهوش صبرکن پیشنهاد شد که در این اثر نقش زن و شوهری را ایفا کنیم که پسر آنها بعد از مدتی تحصیل به کشور خود باز می گردد.
وی ادامه داد: زمانی که ما فیلمنامه را خواندیم از صداقت و صمیمت خانواده رکن الدین عطار در سالهایی که این داستان روایت می شود را پسندیده و از متن بسیار لذت بردیم.
این بازیگر مجموعه ماندگار روزی روزگاری تصریح کرد: بهترین شاخصه مجموعه خاطرات مرد ناتما دور بودن این اثر از صحنه های اکشن و تشنج آور است.
وی ادامه داد: معتقدم قصه این مجموعه یادآور خاطرات پدربزرگها در زیر کرسی برای فرزندان خود است.
وی با اشاره به فضای خانواده رکن الدین عطار اظهار داشت: همه در این مجموعه با همه مشکلات خود به خانواده رکن الدین عطار مربوط می‌شوند و او نیز از هیچ کمک انسانی دریغ نمی کند.
پاک نیت با اشاره به گریم خوب ایمان امیدواري ابراز داشت: در گریم خوب و قابل قبول بازیگران این مجموعه سعی شده فضای سالهای گذشته و به خصوص دهه 20 برای عده ای که با آن فضا ناآشنا هستند را به تصویر کشیده شود.
این بازیگر با اشاره به حضور جوانان در مجموعه خاطرات مرد ناتمام گفت: من خود صاحب 2 فرزند هستم و معتقدم آینده هنر و کشور عزیزمان در دستان این فرزندانمان است.
پاک نیت در خصوص بازی همسرش مهوش صبرکن گفت: به عنوان یک پارتنر من از بازی همسرم رضایت داشتم ولی معتقدم قضاوت نهایی را باید مردم در خصوص بازی همه ما داشته باشند.
وی ادامه داد: تجربه داشته ام که هرگاه کارگردان مجموعه ای از کار و تیم بازیگران راضی باشند آن اثر مورد توجه مخاطبان نیز قرار میگیرد.
بازیگر نقش رکن الدین عطار افزود: تصویربرداری خاطرات مرد ناتمام از بهمن سال گذشته آغاز شد و حدود 6 ماه نیز به طول انجامید و تیم ا ین مجموعه نهایت دوستی و صمیمیت را با هم داشتند و شب عید همه ما کنار همان سفره دور هم جمع بودیم.
پاک نیت خاطرنشان کرد: قصه خاطرات مرد ناتمام یادآور روزهایی است که خانواده ها با مهر و محبت بیشتری دور هم جمع می شوند و امیدوارم با تماشای این مجموعه و به یاد آن روزها دوباره گرد یک سفره با یکدیگر به گفتگو بنشینند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار