مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد: بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در این استان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ سید عبدی افتخاری افزود: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.
وی این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را شامل؛ مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه های استان مصاف با اولین روز دهه فجر ، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ، مسابقات اسکی قهرمانی کشور ، مسابقات ورزشی روستایی و عشایری و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت عنوان کرد.
افتخاری ادامه داد : شرکت هیات های ورزشی استان در مراسم غبار روبی مزار شهدا ، برنامه های مذهبی در گلزار شهدا توسط هیات رزمی ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، نصب بنر در اماکن ورزشی و آذین بندی اداره کل از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام می باشد.
وی اظهار داشت : به همت تشکل های غیر دولتی معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی استان 8 برنامه قرآنی نیز در این برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود : برگزاری مسابقه وصیت نامه امام (ره ) و نهج البلاغه و محفل انس با قرآن و همایش بزرگ قرآنی با حضور قاریان و حافظان شهرستان همدان توسط موسسه کوثر النبی ، برگزاری طرح تربیتی حافظان قرآن توسط موسسه خورشید بی نشان و کانون فرهنگی بعثت و محفل انس با قرآن توسط موسسه ایران پاینده از برنامه های قرآنی تشکل های غیر دولتی اداره کل ورزش و جوانان استان در این ایام می باشد.
افتخاری همچنین از شرکت ورزشکاران استان در مراسم گلباران تمثال امام راحل (ره) در 12 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و یادآور شد:ورزشکاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 50 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، پیاده روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی‌های عمومی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد./ع
برچسب ها: ورزش ، فرهنگی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.