معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18 از ارزیابی عمده ترین معضلات شهروندان ولیعصر شمالی منطقه 18 به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ارزیابی عمده ترین معضلات شهروندان ولیعصر شمالی با حضور دبیر شورایاری محله، شهروندان در مسجد 14 معصوم محله ولیعصر شمالی با بیان مهمترین دغدغه ها و معضلات شهروندان با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری در دستور کار شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی افزود: پس از استماع کامل مشکلات شهروندان موضوعات مختلف در بخش های اجتماعی، شهری، ترافیکی و عمرانی با همکاری و مشارکت حوزه های مختلف شهرداری منطقه 18 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نامداری با اشاره به طرح های در دست اجرای معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 18گفت: جشنواره شکوفا با ارسال تعداد 380 اثر به دبیرخانه اجرای کانون رسانه های دیجیتال پایتخت از طرح های در دست اجرای شهرداری منطقه 18 است.

وی ادامه داد: از مجموع آثار ارسالی در محورهای 9 گانه کانون رسانه های دیجیتال، مناطق 18، 1 و 15 به ترتیب با ارسال تعداد 90، 75 و 42 اثر به دبیرخانه اجرایی کانون بیشترین آمار را در اختیار دارند.

نامداری در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این طرح افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه اجرایی کانون رسانه های دیجیتال جشنواره شکوفا در هفته جاری مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت./ز

برچسب ها: منطقه ، شهرداری ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.