سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم بخش مسابقه سینمای مستند( سينما حقيقت) روز پنجشنبه 12 بهمن از ساعت 10 صبح در برج ميلاد آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، بنابر پیشنهاد گروهی از مستندسازان و پاسخ مثبت دبیر جشنواره فیلم فجر، نمایش فیلم‌های جشنواره در برج میلاد با نمایش دو فیلم مستند «در جستجوی گمنامی» به کارگردانی علیرضاکرمی و تهيه كنندگي محمد فراهاني و عليرضا كرمي و «صندلی شماره 257» به کارگردانی محسن خان‌جهانی  به تهيه كنندگي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي آغازخواهد شد.
براساس این گزارش، این دو مستند در بخش رقابتی فیلم‌های مستند(سينما حقیقت) به نمایش در خواهند آمد که با توجه به علاقه ویژه دبیر جشنواره به سینمای مستند برای اولین بار در طول تاریخ سی دوره جشنواره نمایش فیلم‌ها در سینمای مطبوعات و هنرمندان با نمایش دو فیلم مستند آغاز به کار خواهد کرد.
مستند «در جستجوی گمنامی» به کارگردانی علیرضاکرمی اولین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند و کنکاشی است در زندگي استاد بزرگ ادبیات  و هنر ايران دکترحسن ره‌آورد.
همچنین «صندلی شماره 257» به کارگردانی محسن خان‌جهانی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد که در ششمین جشنواره بین‌المللی سینمای حقیقت به عنوان فیلم برگزیده فیلم مستند سیاسی انتخاب شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار