نتایج هفته آخر فصل عادی لیگ بسکتبال هیچ تغییری در جایگاه مهرام و زنجان ایجاد نخواهد کرد اما شکست هر 2 تیم در تعیین حریف مرحله پلی آف تاثیر مثبت خواهد داشت!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته آخر فصل عادی تیم های مهرام و زنجان با دو تیم میانه جدولی دانشگاه آزاد و گرگان دیدار می کنند که جایگاهشان در جدول بستگی زیادی به نتیجه این هفته دارد. در صورت پیروزی دانشگاه آزاد نتیجه بازی گرگان و زنجان اهمیتی نداشته و تیم تهرانی با ماندن در جایگاه پنجم حریف همیاری زنجان در مرحله پلی آف می شود البته گويا شرايط خاص جدول به گونه ايست که در صورت باخت مهرام و برد زنجان، تيم همياري در جدول از مهرام پيشي مي گيرد. اما در صورت شکست دانشگاه آزاد پیروزی گرگان باعث بالا آمدن این تیم در جدول می شود و به این ترتیب شاگردان کبیر حریف بعدی زنجان خواهند شد.

با این شرایط به نظر مي رسد هر دو تیم مهرام و زنجان انگیزه های بیشتری برای شکست در این دیدار و روبرو شدن با حریف آسانتر در مرحله بعد خواهند داشت مهرام و زنجان در بازیهای فردا با انتظار بازیها مردانه زیر ذره بین قرار دارند.

** دربی سرنوشت ساز تهران

 دربی تهران میان تیم های دانشگاه آزاد و مهرام حالت ویژه ای برای شاگردان شاهین طبع خواهد داشت. مهدی کامرانی کاپیتان مهرام پس از دو جلسه محرومیت این هفته اجازه بازی دارد. اما حامد حسین زاده بازیکن هم پست کامرانی در دانشگاه، هفته قبل برابر پتروشیمی با مصدومیت مواجه شده و وضعیت مشخصی برای بازی فردا ندارد دانشگاه آزاد بعد از هفته های اول نیم فصل روی نوار باخت قرار داشته و در هفته آخر هم کار سختی برا ی خروج از این شرایط وب رای همشهری تهرانی دارد.


** گرگان در انتظار  لغزش دانشگاه

شانس بزرگ گرگان میزبانی در بازی هفته آخر است هر چند این تیم هم مانند دانشگاه کار آسانی برای برد حریف قدرتمند زنجانی ندارد. گرگانی ها ابتدا باید بازی خود مقابل زنجان را برده و سپس منتظر باخت دانشگاه باشند تا یکی از بهترین نتایج فصل های اخیر لیگ را برای  خود ثبت کنند.

** میزبانی  پایین جدولی ها

 سه تیم صنایع ماهشهر، استقلال قشم و البدر کنگ هم فصل عادی لیگ را درخانه به پایان می برند تیم صنایع پتروشیمی با توجه به بی انگیزگی نفت تهران کار سختی در هفته آخر نداشته و نسبت به 2 رقیب دیگر میانه پایین جدول شرایط بهتری دارد. البدر کنگ هم این هفته میزبان ماهان تیم دوم جدول رده بندی است پیش از برگزاری بازیهای هفته آخر، سرپرست فولاد ماهان بالاخره حکم کمیته انضباطی خود را با جریمه 2 میلیون تومانی دریافت کرد.

سرپرست ماهان بر خلاف مهرامی ها صحبت های خود با مطبوعات را تکذیب نکرده و در جلسه ی کمیته انضباطی هم پای حرفهای خود ایستاد تا طبق رسم جدید فدراسیون از بین تکذیب مصاحبه ها یا جریمه مورد دوم را انتخاب کند.

تیم استقلال  قشم که هفته قبل نیز موفق به برد نشد سخت ترین بازی نیم فصل را مقابل  پتروشیمی بندر امام انجام می دهد. البته شنيده مي شود تيم پتروشيمي بازيکنان خارجي اش را به تعطيلات فرستاده و با اين شرايط امکان برد استقلال قشم و صعود معجزه آساي اين تيم هم دور از ذهن نخواهد بود.

برنامه هفته آخر فصل عادی سوپر لیگ:

پنج شنبه 12 بهمن:

البدر کنگ- فولاد ماهان
استقلال قشم – پتروشیمی بندر امام
شهرداری گرگان –همیاری زنجان
صنایع پتروشیمی- نفت سپاهان
دانشگاه آزاد – مهرام.

برچسب ها: نتایج ، هفته ، آخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار