مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: 20هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به مناسبت ایام الله دهه فجر و سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خوزستان تدارك دیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  حجت الاسلام 'سعید جعفری' در نشستی با خبرنگاران رسانه های همگانی افزود: با فعال شدن 23كمیته دهه فجر در 61شهری استان، برنامه های ایام الله دهه فجر به شكل كاملا مردمی و منسجم با عمق بخشیدن به ماهیت برنامه ها به ویژه برای نسل جوان اجرایی خواهد شد.

وی گفت: نخستین برنامه دهه فجر در خوزستان روز چهارشنبه 11بهمن ماه در مدرسه راهنمایی صداقت در منطقه كوت عبدالله اهواز با نواختن 'زنگ انقلاب' با حضور مسوولان استان كلید خواهد خورد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: روز 12بهمن همزمان با سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ویژه برنامه ای در فرودگاه اهواز برگزار می شود كه در این برنامه كاروان موتورسواران از فرودگاه اهواز تا بهشت آباد حركت خواهند كرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: 12بهمن ماه نیز مسوولان اجرایی و اداری استان با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند كرد و نماز وحدت نیز برپا می شود.

غبارروبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی ، دیدار عشایر عرب و لر با نماینده ولی فقیه در استان و تجدید بیعت آنان با رهبری معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی ، صبحگاه مشترك نیروهای مسلح در پدافند هوایی در 19بهمن ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ، پیاده روی خانوادگی ، برنامه خاطره گویی از دوران انقلاب اسلامی و ویژه برنامه فرهنگی در پادگان شهید حبیب اللهی با عنوان 'مردان آسمانی' از دیگر برنامه دهه فجر امسال است.

در این نشست خبری مسیر حركت راهپیمایی 22بهمن در اهواز از فلكه ساعت - پل سلمان فارسی ، فلكه شهدا ، خیابان طالقانی -حسینیه اعظم اعلام شد. /ع
برچسب ها: تدارک ، برنامه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.