مديركل امور بانوان استانداري خوزستان گفت: اجراي طرح رحمت ويژه زنان خانه‌دار در هفته وحدت و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي در خوزستان آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مريم حيدريان در نشست هماهنگي و اطلاع‌رساني كميته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان اظهار كرد: اين طرح ملی در راستای تقویت و تعالی فرهنگ و تعمیق باورهای دینی بانوان و برای آشنایی زنان خانه‌دار با آموزه‌های حیات بخش قرآن و سیره نبوی (ص) و عملیاتی نمودن و معرفی الگوهای رفتاری در راستای تحکیم بنیان خانواده اجرا مي‌شود

 
حيدريان گفت: در راهپيمايي 22 بهمن تبلور آگاهي را در همه اقشار جامعه شاهد خواهيم بود كه اين امر به ويژه در ميان زنان پررنگ‌تر خواهد بود.

 
وي عنوان كرد: در بيشتر شهرستان‌هاي استان برنامه‌هاي خوبي براي دهه فجر تدوين و برنامه‌ريزي شده كه در برنامه‌هاي شهرستان‌هاي اهواز، رامشير، آبادان و شوش كيفيت بيشتري وجود دارد.

 
مديركل امور بانوان استانداري خوزستان ادامه داد: ‌با توجه به اين‌كه بخش قابل‌توجهي از جمعيت استان در اهواز قرار دارد، سعي مي‌شود برنامه‌ها در اين شهرستان با دقت بيشتري اجرا شوند.


وي اضافه كرد: بنا است در سال جاري سه شهرستان استان به عنوان شهرستان‌هاي برتر در حوزه زنان به شوراي هماهنگي معرفي شوند./ع
برچسب ها: طرح ، رحمت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.