وی تصریح کرد: عبور تی بی ام از زیر تونل خط 2 پس از مقاوم سازی تونل قدیمی و اجرا و کنترل برش های احتمالی که با بالاترین استانداردها و مصالح جدید تقویت شده، صورت می گیرد.
وی افزود: کلیه کارگران، تکنسین ها و مهندسین هوشیارانه این کار را انجام می دهند و با کمترین ریسک این عبور انجام خواهد شد و از داخل و خارج تونل هر لحظه همه مسایل تحت نظر است.
وی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و با تمام ارگان های مسئول از جمله شهرداری، راهنمایی رانندگی، سازمان های آب و برق و گاز و تلفن و ستادهای بحران،انتظامی و امنیتی هماهنگی شده است.
وی گفت: سرعت تونل سازی با دستگاه حفاري تی بی ام حدودا ده رینگ در هر 24 ساعت است که این میزان در خط 3 بیشتر شده.
وی افزود: تا نوروز 92 این تی بی ام از سه راه جمهوري خارج خواهد شد تا در خط دیگری دوباره استفاده شود./ز