رئیس دادگستری شهرستان اهر، از برخورد شدید با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام نظری، در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی در سال آینده افزود: اگر کسی از همین حالا تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را شروع کند و دادگستری احساس کند به شدت برخورد خواهد کرد و شاید در صلاحیت کاندیداها نیز تأثیر خواهد داشت.

وی، همچنین با بیان اینکه شهرستان اهر یکی از شهرستان های مطلوب از لحاظ امنیتی در سطح استان آذربایجان شرقی است افزود: اگر موردی باعث اخلال امنیت باشد دادگستری شهرستان اهر با جدیت وارد شده و مشکل را حل می کند.

حجت الاسلام نظری، همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و تسهیل خرید مردم، از مسئولان ذیربط خواست با جدیت قیمت ها را کنترل کنند و در صورت مشاهده افزایش قیمت ها به شدت برخورد کنند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر، با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با قانون شکنان و متخلفان فرقی بین مردم عادی و کارمندان دولت نمی گذارد افزود: در صورت ارتکاب جرم، مجرمان به مجازات قانونی خود خواهند رسید.

حجت الاسلام نظری، همچنین از برگزاری همایش پیشگیری علمی و کاربردی از جرایم با شرکت 8 حوزه قضایی منطقه ارسباران در آینده نزدیک در شهرستان اهر خبر داد./س

 

 

برچسب ها: برخورد ، شدید ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.