عضو دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين، حماس، برخي از رسانه هاي داخلي مصر را به شيطنت عليه حماس متهم کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ محمود الزهار در گفتگو با يک شبکه تلويزيوني فلسطيني گفت:‌ برخي از رسانه ها در مصر در پي آن هستند تا حماس را  شيطان رجيم جلوه دهند. اين رسانه ها حماس را عامل تنش و جنگ عليه مصر مي دانند در شرايطي که اين خبرها بي اساس است . وي عوامل وابسته به رژيم سابق مصر را در شکل گيري چنين تبليغاتي عليه حماس سهيم دانست و گفت:‌ پاکسازي در هر کشوري ممکن است با خونريزي و حتي سقوط اقتصادي همراه باشد اما اقتصاد مصر قوي است و شکست نخواهد خورد.

به گزارش پايگاه خبري الرساله نت، الزهار افزود:‌ در هر حال تغيير در مصر حاصل شده است اما همچنان تلاش ها براي تصاحب قدرت در اين کشور ادامه دارد ولي پيش بيني مي شود نتيجه نهايي پاکسازي کشور و رسيدن به مرحله خير و خوشي باشد و از اين  منظر ما اتفاقات امروز مصر را سنتي از سنت هاي جهان هستي مي دانيم.

اين عضو برجسته حماس مصر پس از انقلاب را با مصر قبل از انقلاب متفاوت دانست و گفت:‌ جنگ سال 2008 و 2009 اسرائيل عليه نوار غزه را وزير خارجه وقت اسرائيل يعني تزيپي ليوني از مصر اعلام کرده بود اما در جنگ 2012 ديديم که محمد مرسي رئيس جمهوري مصر به سرعت پيگير توقف تجاوزات اسرائيل شد. 

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                           
برچسب ها: رسانه ، الزهار ، شیطنت ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار