سربازان رژیم صهیونیستی با ویران کردن وحشیانه یک منزل مسکونی نوجوانی را به اسارت برده و در بازجویی ها یکی از افسران از او خواسته بود تا در نوجوان فلسطینی در مقابل او زانو بزند و وی در پاسخ گفته بود "جز در مقابل خدا زانو نمی زنم".

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پايگاه خبري الرساله ؛ نیروهای اشغالگر قدس با حمله به یکی از منازل مسکونی فلسطینیان "سلوان" واقع در جنوب مسجد الاقصی خانه را به طرز وحشیانه ای ویران کرده و بدون هر دلیلی "مجدی ابو تایه" (13 ساله) و پسر عموی او "علاء" که هر دو در یک کلاس درس می خوانند را به اسارت بردند.

این دو نوجوان به مدت 6 روز بازداشت بوده و در هر روز 6 ساعت بازجویی می شده اند. زمانی که یکی از افسران صهیونیست با درخواستی غیر انسانی از "مجدی ابوتایه" می خواهد تا در مقابل او زانو بزند این وجوان در پاسخ می گوید "جز در برابر خداوند متعال زانو نمی زنم". افسر صهیونیست با شنیدن این پاسخ دندان شکن و با دیدن اراده و مقاومت نوجوان به خشم آمده و به ضرب و شتم او می پردازد.

گفتنی است با پرداخت جریمه ای که فلسطینیان مجبور به پرداخت آن به صهیونیت ها هستند دو نوجوان آزاد شدند و اظهارات آنان در روزنامه ها به ثبت رسید.


                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فلسطین ، نوجوان ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار