عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برجسته‌کردن اختلافات قومی و مذهبی بین کشورهای اسلامی از حربه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، حجت‌‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور، افزود: دشمنان با القا کلید واژه‌هایی از درون نظام می‌خواهند به مسائل مختلف دامن‌زده و سبب اختلاف و جدایی ارزش‌های انقلاب شوند.

وی با اشاره به اختلافات و ناامنی‌های موجود در منطقه، بیان داشت: اوضاع حال حاضر کشورهای عراق، پاکستان، سوریه و افغانستان حاصل اختلافات مذهبی است و برنده اصلی این اختلافات و ناامنی‌ها کشورهای غربی و امریکا هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هفته وحدت یکی از راهکارهای مهم در همدلی است تا نگذاریم اختلافات در بین ما رخنه کند و مجال سوئ‌استفاده دشمنان مهیا شود.

سبحانی‌نیا ایران را الگویی برای کشورهای اسلامی دانست و افزود: اگر نگاه ما نگاه وحدت‌آمیز نبود در کارهایمان موفق نبودیم و به اهدافمان نمی‌رسیدیم.

وی عنوان کرد: تمرکز استکبار جهانی مقابله با اسلام پویا و هدف‌دار است و جنبش بیداری اسلامی تهدیدی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ایران یکی از با ثبات‌ترین کشورهای منطقه است و مشکلات فرا روی کشورمان ناشی از دخالت کشورهای غربی است.

سبحانی‌نیا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، بیان داشت: ما باید با همدلی و وحدت از انقلا ب صیانت کنیم و نگذاریم که دشمنان به داخل نظام رخنه کنند.

وی با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: در آن زمان عده‌ای بعد از انتخابات اقدام به فتنه کردند و این بار در انتخابات آینده آن عده سعی دارند قبل از انتخابات فتنه برپا کنند و این بصیرت مردم است که می‌تواند فتنه دشمن را نقش برآب کند.

نماینده مجلس از طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد طوری عمل نکنند که دشمنان نظام به اهداف خود برسند.

همچنین امام‌جمعه نیشابور در این جلسه گفت: کوچکترین عملی که بخواهد نظام ما را زیر سوال ببرد، محکوم است.

حجت‌الاسلام اسماعیل مقری‌موذن افزود: کشتی انقلاب اسلامی در دریای پرطوفان ناملایمات و حملات دشمنان به سمت ساحل نجات می‌پیماید.

وی اضافه کرد: روح مبارک نبی اکرم(ص) ناظر بر عملکرد مسئولان است زیرا این انقلاب یک نهضت اسلامی است./س

برچسب ها: دشمن ، کمین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.