مسئول ستاد سامانه 137 از رضايت 99 درصد شهروندان منطقه از رسيدگي به مشکلات آنان خبر داد.

مهرابيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: کل پيام هاي دريافتي از سوي سامانه 137 از دي ماه تاکنون 4 هزار و 499 پيام بوده که از اين تعداد بيشترين موضوع مربوط به جمع آوري و نقد با 628 مورد است.
وي در ادامه با اشاره به ديگر موضوعات پيام رسيده تصريح کرد: موضوعات ديگر پيام هاي واصله شامل ساخت و ساز با 505 مورد، مرمت و ترميم با 467 مورد و نظافت با 415 مورد بوده است.
مهرابيان در ادامه اظهار داشت: بالغ بر 809 مورد رضايت کامل شهروندان بوده، 162 مورد در دست اقدام و بدليل اجراي زمان بر است و 129 مورد پيام عدم رضايت شده است.
مهرابيان خاطرنشان کرد: 99 درصد از پيام هاي دريافتي رضايت شهروندان را در پي داشته که به صورت کامل رسيدگي و به اطلاع شهروندان رسيده است./ف
برچسب ها: رضایت ، سامانه ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار