رييس مجلس اعلاي اسلامي بحران سياسي در عراق را قابل حل توصيف کرد و وزراي فهرست العراقيه را به پايان دادن به تحريم حضور خود در جلسات کابينه دولت فرا خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ «سيد عمار حکيم» در همايش همبستگي اديان آسماني که به مناسبت سالروز تولد حضرت پيامبر اکرم «ص» در بغداد برگزار شده بود ، با اشاره به اينکه اگر گروه هاي سياسي واقعا بخواهند به بحران پايان دهند ميتوانند اين کار را بکنند، گفت : بحران بايد در چارچوب عراق باقي بماند و خارجي ها نبايد در آن نقشي داشته باشند. 

رييس مجلس اعلاي اسلامي با اعلام حمايت از تظاهرات هاي مسالمت آميز مردم در چارچوب قانون اساسي ، از دولت عراق خواست با جديت به خواسته هاي مشروع مردم نگاه کند و در صدد حل فوري آنها باشد .«حکيم» ضمن مخالفت با هرگونه درخواست براي ازادي تروريست ها از زندان ها گفت : هرگز با درخواست هاي ازادي قاتلان موافقت نخواهيم کرد.  

وي همچنين از وزراي فهرست العراقيه خواست تا به تحريم جلسات کابينه دولت پايان داده و در راستاي تعجيل در عملي شدن خواسته هاي مشروع و به حق تظاهرکنندگان سهيم شوند. 
رييس مجلس اعلاي اسلامي اعتماد بر موضع گيري هاي مرجعيت ديني را بهترين گزينه براي حل اکثر اختلافات در عراق نوين توصيف کرد.



                                     آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: حکیم ، عراق ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار