عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت : برجسته‌کردن اختلافات قومي و مذهبي بين کشورهاي اسلامي از حربه‌هاي دشمنان نظام اسلامي است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا در جلسه شوراي اداري اين شهرستان در تالار شهيد عابد فرمانداري نيشابور، افزود: دشمنان با القاي کليد واژه‌هايي از درون نظام مي‌خواهند به مسايل مختلف دامن‌زده و سبب اختلاف و جدايي ارزش‌هاي انقلاب شوند.

عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي، خاطرنشان کرد: هفته وحدت يکي از راهکارهاي مهم در همدلي است تا نگذاريم اختلافات در بين ما رخنه کند و مجال سوء ‌استفاده دشمنان مهيا شود.

سبحاني‌نيا ايران را الگويي براي کشورهاي اسلامي دانست و افزود: اگر نگاه ما نگاه وحدت‌آميز نبود در کارهايمان موفق نبوديم و به اهدافمان نمي‌رسيديم.

نماينده مردم نيشابور و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: کشور ايران يکي از با ثبات‌ترين کشورهاي منطقه است و مشکلات فراروي کشورمان ناشي از دخالت کشورهاي غربي است.

سبحاني‌نيا با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري، بيان داشت: ما بايد با همدلي و وحدت از انقلا ب صيانت کنيم و نگذاريم که دشمنان به داخل نظام رخنه کنند.

وي با اشاره به فتنه 88 يادآور شد: در آن زمان عده‌اي بعد از انتخابات اقدام به فتنه کردند و اين بار در انتخابات آينده آن عده سعي دارند قبل از انتخابات فتنه برپا کنند و اين بصيرت مردم است که مي‌تواند فتنه دشمن را نقش برآب کند./س


برچسب ها: عضو ، هیات ، رییسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.