رئیس اداره بازیافت منطقه 4 از توزیع مخازن زباله در مجتمع های مسکونی ناحیه 7 خبر داد و گفت: تعداد 410 مخزن ویژه پسماند خشک در مجتمع مسکونی هنگام توزیع شد.

حمیدرضا پازوکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای توسعه فرهنگ تفکیک از مبداء ضمن آموزش به ساکنین مجتمع های مسکونی در خصوص تفکیک پسماندها، تعداد 410 مخزن ویژه پسماند خشک در مجتمع مسکونی هنگام توزیع شد.

رئیس اداره بازیافت منطقه 4 ادامه داد: همچنین به منظور تشویق شهروندان با همکاری در طرح تفکیک پسماندها از مبداء‌ و همکاری بیشتر آنها با اداره بازیافت، این اداره در نظر دارد به صورت ماهیانه به انجام قرعه کشی در بین ساکنین فعال این مجتمع ها جوایزی شامل (لوازم خانگی، بسته های علمی و فرهنگی، کتاب هایی با موضوع محیط زیست و بازیافت و...) را اهدا کند.

پازوکی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع بازیافت کاغذ و به منظور ارتقای بهداشت و سلامتی و حفظ محیط زیست و همچنین وجود این مبحث مهم در کتاب درسی پایه ششم ابتدایی، اداره بازیافت اقدام به برگزاری کلاس آموزشی بازیافت با موضوع بازیافت کاغذ، همراه با ارائه پاورپینت، در مقطع ششم ابتدایی منطقه کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه آموزشی ضمن آموزش بازیافت کاغذ و اهمیت موضوع به دانش آموزان بسته های آموزشی به آنها اهدا شد./ز

برچسب ها: بازیافت ، بهداشت ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار