رییس سازمان بازرسی كل كشور قدرت ایران را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تعیین كننده و تاثیرگذار دانست و گفت: اعمال تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام و انقلاب ناشی از همین اقتدار است.

حجت الا سلام والمسلیمن 'مصطفی پورمحمدی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این گونه تحلیل ها كه امروزه ایران در سراشیبی قرار دارد وتهدیدهای دشمنان علیه نظام نیز به خاطر ضعیف بودن آن است، تحلیل نادرستی است.
وی بیان كرد: ایران اسلامی اكنون به بركت پیروزی شكوهمند انقلاب به چنان اقتداری رسیده كه تمامی كشورهای غربی و استعماری به آن اعتراف می كنند و قادر به مقابله با آن نیستند.
پورمحمدی اظهار كرد: باید هرنوع تحلیل ، اظهارنظر و پیامی از سوی هر مسوول و مقام اجرایی و یا احزاب سیاسی از موضع قدرت باشد زیرا در غیراین صورت به طور ناخواسته در زمین دشمن بازی خواهیم كرد و در حقیقت برای رسیدن به اهداف و ترفندهای شوم دشمن كمك كرده ایم.
پورمحمدی افزود: البته در این راستا باید هم مسوولان و نخبگان سیاسی مواظب باشند و هم مردم تحت تاثیر القائات و نفوذ دشمن قرار نگیرند.
رییس سازمان بازرسی كل كشور كار و تلاش همراه با علم و تدبیر را مهمترین رسالت مدیران و مسوولان اجرایی در مقابله با مشكلات و تنگناهای موجود دانست و اظهار كرد: دین مبین اسلام نیز از كسالت ، تنبلی و خمودی و كار بی تدبیر متنفراست.
وی به اقتصاد مقاومتی و لزوم اهتمام ویژه به تولیدات داخلی اشاره كرد و افزود: مسئله اقتصاد و توجه به معیشت به مردم اساسی ترین و مهمترین وظیفه و دغدغه مسوولان و مقامات اجرایی كشور است.
پورمحمدی با بیان اینكه یكی از اهداف اساسی غرب براندازی حكومت ایران از طریق فشارهای داخلی است ، اظهار كرد: دشمن با استفاده از ضعف ها و كمبودها و ایجاد اختلافات درونی بهره برداری لازم خود را انجام می دهد./س

برچسب ها: تحریم ، تهدید ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.