رئیس قوه قضايیه گفت : خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی جهاد در راه خدا به شمار می رود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت ا... آملی لاریجانی در نشست شورای قضایی خراسان رضوی و معاونان دادگستری در مشهد مقدس با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی کشور با اعلام این مطلب اظهار کرد : همه مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی از صدر تا ذیل در معرض نظارت قرار دارند و تعدد مراجع نظارتی نشان از اهمیت نظارت در دستگاه قضایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی جهاد فی سبیل ا... است افزود: همه تلاشها را باید با قصد قربت انجام داد و تمامی تلاش‌ها در جهت کسب رضای حق تعالی و خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم بزرگوار ساماندهی شود.

رئیس قوه قضايیه مجموعه تلاش‌های انجام شده در استان خراسان رضوی و سایر استان‌ها را بسیار خوب توصیف؛ اما آن‌را کافی ندانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی در جهت فصل خصومت و رسیدگی به مطالبات مردم و رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

رئیس قوه قضايیه برخورد قاطع قضات با اشرار و برهم زنندگان امنیت اجتماعی را درمسیر پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم سبب آسایش و امنیت عمومی بسیار مهم دانست و افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در سطح کشور باید ادامه یافته و براساس نظرسنجی‌های انجام شده در خارج از دستگاه قضایی این اقدامات اقبال عمومی را در پی داشته است و آمار موجود نشان از کاهش وقوع اینگونه جرایم داشته است.

آیت ا... آملی لاریجانی مردم را ولی نعمت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و از قضات و کارکنان دستگاه قضایی خواست در مواجهه با مردم شأن آنان را رعایت کنند و دربیان پاسخ منفی نیز مراقب باشند تا خدای ناکرده برخورد نامناسبی با مردم صورت نگیرد.

رئیس قوه قضايیه اعمال نظارت در دستگاه قضایی را بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: همه مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی از صدر تا ذیل در معرض نظارت قرار دارند و تعدد مراجع نظارتی نشان از اهمیت نظارت در دستگاه قضایی دارد که باید همگان از آن استقبال کنند/ س

برچسب ها: خدمت ، جهاد ، راه ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.