نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، پیگیری برای رفع مشكلات تامین آب و توسعه جاده ها را مهم ترین اولویت های شهرستان بروجن دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی، در نشست شورای اداری بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن، با انتقاد از طولانی شدن اجرای طرح های جاده سازی در شهرستان بروجن گفت: عبور جاده های مهم ترانزیتی كشور از استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن، توسعه راه های این شهرستان را دو چندان كرده است.
وی، با تشریح حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی شهرستان بروجن و كندی پیشرفت فیزیكی جاده بروجن – لردگان افزود: این جاده، محوری مهم برای دسترسی به استان های جنوبی و غربی كشور است و حتی ارتباط با كشورهای كویت و عراق برای ترانزیت كالا محسوب می شود.
سلطانی اظهار داشت: هر روز شاهد از بین رفتن سرمایه های مالی و انسانی در جاده های غیر استاندارد شهرستان بروجن هستیم و این در حالی است كه در نیمی از این جاده ها، طرح های چهارخطه در دست اجراست.
وی تصریح كرد: انتظار مردم شهرستان بروجن، برای پیشرفت در زمینه های گردشگری، صنعت و كشاورزی شتاب بخشی به اجرای طرح های آبرسانی و جاده سازی است.
امام جمعه شهر گندمان نیز، با تشریح ظرفیت های فراوان گردشگری، فرهنگی، كشاورزی و بازرگانی در شهرستان بروجن گفت: باید مسئولان با همكاری متقابل برای تامین مطالبات مردم تلاش كنند.
حجت الاسلام حسین زمانی افزود: مردم ایران، با انقلاب اسلامی توانستند وابستگی های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و آموزشی خود به استكبار را قطع كنند و هم اكنون نیز با جنگ های روانی و اقتصادی دشمن مقابله می كنند و با آرمان های امام راحل هم پیمان هستند.
بخشدار شهر گندمان نیز با تاكید بر خواسته ها و نیازهای مردم گفت: مشاركت مردم در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های مسئولان، مهم ترین عامل موفقیت خواهد بود.
بهروز امینی افزود: مسئولان و مردم می توانند با همفكری با توطئه های استكبار و برخی از عوامل انحراف داخلی مقابله كنند./س
برچسب ها: تامین ، آب ، جاده ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.