در حال حاضر به علت بارش شدید برف و کولاک به وجود آمده در محور تهم - چورزق محدودیت ترافیکی ایجاد شده است و این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در محور زنجان - قزوین، اتوبان و ترانزیت نیز به علت بارش برف کندی تردد وجود دارد.

احمدی در ادامه به بارش پراکنده برف و کولاک موضعی در محور زنجان - دندی اشاره کرد واز رانندگان خواست برای تردد در این محور زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی همچنین به بارش برف در محور زنجان - طارم، گردنه خان‌چایی، زنجان به بیجار، سلطانیه به خدابنده و خدابنده به همدان نیز اشاره کرد وافزود: با وجود بارش برف تردد در همه محورهای استان به غیر از محور تهم - چورزق ممکن است، اما به رانندگان توصیه می‌شود، از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت تردد حتما وسایل و لوازم ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به فعالیت 415 نفر از عوامل راهداری در جاده‌های استان اشاره وخاطرنشان کرد: این افراد با 196 دستگاه و ماشین‌آلات راهداری در 27 راهدارخانه استان مشغول به فعالیت هستند./س

برچسب ها: بسته ، بودن ، جاده ، کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.