استاندار اردبیل گفت: 325 طرح عمرانی در دهه مبارك فجر در این استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد در آیین افتتاح همزمان طرحهای عمرانی شهرستان اردبیل افزود: این طرحهای عمرانی و اقتصادی برای یك هزار و 853 نفرایجاد اشتغال می كند .

وی گفت: 68 طرح عمرانی و 44 طرح اقتصادی در شهرستان اردبیل، 40طرح عمرانی و شش طرح اقتصادی در شهرستان مشگین شهر و 13 طرح عمرانی در شهرستان كوثر افتتاح می شود.

نیکزاد افزود: 28 طرح عمرانی و 2 طرح اقتصادی در پارس آباد ،یك طرح عمرانی و 2 طرح اقتصادی در شهرستان نیر و 30 طرح عمرانی و 2طرح اقتصادی در شهرستان بیله سوار افتتاح می شود.

وی همچنین از افتتاح 57 طرح عمرانی در شهرستان خلخال، شش طرح عمرانی و 2 طرح اقتصادی در شهرستان سرعین، 20 طرح عمرانی و 2 طرح اقتصادی در نمین و 53 طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی در شهرستان گرمی خبر داد.

نیكزاد در ادامه خدمت به مردم را سرلوحه كار مسوولان ذكر كرد و گفت: مسوولان با بسیج همه امكانات تلاش می كنند در هر جایگاهی در راه خدمتگزاری مناسب به مردم بیشترین بازدهی را داشته باشند و این طرحهای عمرانی و اقتصادی نمونه ای از این تلاش هاست.

استاندار اردبیل با بیان اینكه هرچه به مردم خدمت كنیم باز هم كم است، افزود: شان مردم بالاتر از این حرف هاست و هر كه می خواهد برادری خود را نسبت به انقلاب و شهدا نشان دهد باید این امر را از طریق خدمت صادقانه به مردم محقق كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.