رئیس کمیته دپارتمان داوری در خصوص گفته های عابدینی گفت: ما به مسائل مطرح شده توسط عابدینی کاری نداریم ، تشکیلات داوری روالی دارد که براساس آن اقدام می کند.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما برای بازیهای داماش گیلان همیشه سعی کردیم که داوران با تجربه بگذاریم بر این اساس دربی گیلان به خاطر حساسیتش صالحی، داور با تجربه کشورمان را گذاشتیم.

رئيس کميته دپارتمان داوري اظهار داشت: به هر حال صالحی در دقیقه 90 به اشتباه دروازبان تیم فوتبال داماش گیلان را اخراج کرد، مدافع تیم فوتبال داماش در بیرون از محوطه جریمه خطایی انجام داد که صالحی به اشتباه دروازبان این تیم را اخراج کرد همچنين تشخیص نادرستی در اعلام پنالتی داشت.

وي گفت: صالحی اشتباه مهمی در دقیقه 90 انجام داد اما در نتیجه بازی اشتباهش تاثیر گذار نبود، به هر حال قضاوت صالحی خوب نبود.

شکایت تیمها از نحوه داوری موضوع جدیدی نیست

عسگري تصريح کرد: در طول فصل اشتباهات داوران یک سویه نبوده است، داوران همیشه به ضرر یک تیم سوت میزنند. اشتباهات داوری سهوی و اتفاقی است.

رئیس کمیته دپارتمان عنوان کرد: به طور حتم مسئولان کميته انضباطي صحبتهایی که عابدینی بر علیه داوران انجام داده را پیگیری خواهند کرد، نیازی به شکایت از سوی ما نیست.

وی در خصوص شکایت تیمها از نحوه داوری ها گفت: لیگ امسال شرایط خاصی دارد، در پایان فصل، چهار تیم حذف می شوند به خاطر همین حساسیت بازیها بالا است، بر این اساس تیمها عدم نتیجه گیری شان را به حساب قضاوت نادرست داوران می گذارند.

عسگری درباره نحوه قضاوت داوران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: متاسفانه فغانی داور مسابقه فجرشهید سپاسی با سپاهان یک پنالتی را برای سپاهانی ها نگرفت، به جز فغانی و صالحی مابقی داوران قضاوت خوبی در این هفته داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم داوران در هفته های باقیمانده به پایان لیگ دوازدهم قضاوتهای خوبی داشته باشند تا تیمهای لیگ برتر شکایتی را از نحوه قضاوت داوران نداشته باشند./مح

برچسب ها: داور ، عابدینی ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار