سه شمشیرباز جوان استان اردبیل برای حضور در اردوی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان جهت اعزام به مسابقات آسیایی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / با دعوت فدراسیون شمشیربازی کشورمان، امیررضا کنعانی و امید فعال قیومی در اسلحه اپه و آرمین نوری در اسلحه سابر در اردوی تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان حضور می یابند.

اردوی تیمهای ملی شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر از 14 لغایت 19 بهمن ماه و در اسلحه اپه از 17 لغایت 26 همین ماه در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد.

در این اردو و در بخش جوانان رقابتهای انتخابی هم برگزار خواهد شد تا نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شوند.

این سه شمشیرباز پیش از حضور در اردوهای تیم ملی، دیروز رقابتهای قهرمانی شمشیربازی جوانان استان شرکت کردند، که در پایان امیررضا کنعانی با کسب برتری در برابر رقیبان به مقام قهرمانی مسابقات اپه جوانان استان دست یافت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان استان اردبیل در اسلحه اپه به مناسبت ایام دهه فجر و تحت عنوان "جام فجر" شامگاه دیروز جمعه در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان برگزار شد.

در پایان این رقابتها امیررضا کنعانی و امید فعال قیومی دو ملی پوش اپه استان در بازی نهایی به دیدار هم رفتند و در حالی که فعال قیومی با نتیجه 12 بر 10 از حریف قدر خود پیش بود در نهایت با نتیجه 15 بر 12 مغلوب شد و قهرمانی را به رقیب خود واگذار کرد.

امیررضا کنعانی گردن آویز طلا گرفت، امید فعال قیومی دوم شد و مدال نقره را نصیب خود کرد و امیر محمدرحیمی و حسام عزیزپور مشترکا سوم شدند و مدال برنز گرفتند/س 

برچسب ها: اردبیل ، شمشیرباز ، ملی ، پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.