معاون راهداری اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از مسدود بودن 300 راه ارتباطی روستایی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

رسول زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: بیشترین آمار مسدودی مربوط به شهرستانهای چاروایماق و هشترود است که در محورهای مواصلاتی این دو شهرستان، راه روستایی بیش از 140 روستا مسدود شده است.

وی با بیان اینکه در راه های اصلی و بزرگراه ها مشكلی در تردد خودروها وجود ندارد، گفت: امکانات راهداری به ترتیب اولویت در راههای اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند.

معاون راهداری اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از آماده باش راهداری های استان و نمک پاشی بیش از 600 کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و آزاد راه خبر داد و گفت: نیروهای راهداری با 250 دستگاه اعم از بلدزر و لودر در تلاش هستند، تا ظهر امروز نسبت به بازگشایی این راهها اقدام کنند.

وی از رانندگانی که در جاده های در حال تردد هستند خواست، از راهبندانهای بی مورد خودداری کنند، چرا که ارائه خدمات جاده ای، توسط عوامل راهداری امکان پذیر نخواهد بود.

رسول زاده از رانندگانی كه قصد تردد در مسیرهای كوهستانی را دارند خواست، خودروی خود را به زنجیر چرخ و پتو تجهیز كنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند./س

برچسب ها: راه ، ارتباطی ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.