اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان قم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : با توجه به جایگاه و اهمیت جشنواره بین المللی فیلم فجر ، مقدماتی فراهم شد تا استان قم برای اولین بار از 14 تا 23 بهمن میزبان اکران فیلم های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با 9 استان دیگر کشور باشد .

موسوی نژادیان با اشاره به اینکه در این مدت 18 فیلم به اکران در خواهد آمد گفت : درانتخاب فیلم ها سلیقه های متنوع مخاطبان و همچنین شرایط فرهنگ و بومی استان قم مورد توجه ویژه قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه قم در تجهیز سینما ها به پخش دیجیتالی پیشگام بوده است افزود : دو سالن سینمای وتوس در 60 اکران با پخش دیجیتالی فیلم ها پذیرای علاقمندان خواهد بود .

موسوی نژادیان ادامه داد : سانس ها در سالن شماره یک از ساعت 16 تا 18،18 تا 20 و 20 تا 22 و در سالن شماره دو از ساعت 17 تا 19 و 19 تا 21 و 21 تا 23 خواهد بود .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد : علاقمندان به سینما می توانند برای تهیه بلیت یک روز قبل از اکران به سینما وتوس و نگارخانه فرهنگ واقع درخیابان شهیدان فاطمی مراجعه کنند.

وی از برگزاری جلسات نقد و بررسی و تحلیل فیلم ها با حضور کارشناسان در حاشیه اکران فیلم ها خبر داد و افزود : هیئتی هم از کارشناسان حوزه علمیه دعوت کردیم تا فیلم ها را ازدیدگاه دین مورد تحلیل قرار دهند .

موسوی نژادیان افزود : اختتامیه جشنواره 30 بهمن برگزار می شود و از برگزیدگان جشنواره به انتخاب هیئت داوران و یک فیلم به انتخاب تماشاگران تقدیر به عمل خواهد امد .

وی تصریح کرد : در انتهای جشنواره نیز کتابی از عملکرد استان قم در برگزاری جشنواره فیلم فجر به چاپ خواهد رسید ./س

برچسب ها: قم ، اکران ، فیلم ، فجر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.