در این جشن از خانواده معظم شهدای ورزشکار، جانبازان ورزشکار شیمیایی، قهرمانان، پیشکسوتان و روسا، نواب روسا و دبیران هیأتهای ورزشی استان مربیان و اعضای تیم های ملی در رشته های مختلف تقدیر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان، مسئولین استان، خانواده معظم شهداء و جانبازان، مهندس قناعت استاندار گلستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران به همراه خانواده هایشان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

در این مراسم از بیش از 574 نفر شامل سه نفر ازخانواده شهدای ورزشکار، 10 جانباز ورزشکار، 431 قهرمان در رقابتهای ملی و فرا ملی و همچنین 44 رئیس هیأت، 41 نایب رئیس هیأت و 41 دبیر هیأت به همراه 10مربی ،2سرپرست، 5سرمربی و 36 عضو ثابت تیم ملی تقدیر شد که این امر مورد استفبال پرشور ورزشکاران و علاقمندان ورزش قرار گرفت.

قناعت استاندارگلستان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی ازانجام این برنامه با اشاره به توجه دولت به ورزش وجوانان اظهارداشت: نگاه دولت نهم و دهم به ورزش نگاهی عمیق و گسترده و ویژه بوده و ورزش در نظر هیأت دولت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به عدالت محوری ومحرومیت زدایی هیأت دولت بیان داشت: هیأت دولت در راستای توزیع عادلانه امکانات و اعتبار در سراسر کشور به مناطق محروم عنایت ویژه داشته و تلاش نموده است در قسمت ورزش در نقاط دور افتاده نیز امکانات ورزشی را ایجاد نماید.

وی افزود: استان گلستان، استانی با پتانسیل و استعداد بالا در ورزش است و ورزشکاران گلستانی با غیرت خاص خودشان نشان دادند که توانایی فتح سکوهای جهانی را دارند.
قناعت اظهار امیدواری نمود با حمایت و عنایت همه مسئولین در آینده ای نزدیک شاهد رشد و ارتقاء ورزش در عرصه های جهانی باشیم .

دکتر نظری مهر نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و نوکنده درمجلس شورای اسلامی دراین مراسم برگزاری این برنامه ها را موثر و مفید در ایجادانگیزه و امید و نشاط در بین جوانان بخصوص قهرمانان دانست و خطاب به قهرمانان ورزشی افزود: شما قهرمانان و نام آوران ورزش، استان گلستان را در کشور و جهان مطرح کردید و هیچ چیزی نمی تواند، قدردان این همه زحمات شما باشد.
وی ادامه داد: مسئولین، خود را مدیون زحمات و تلاش های شما ورزشکاران می دانند که با تلاش و همت مضاعف خود، توانستید در عرصه های مختلف ورزشی برای خود، خانواده و جامعه ورزش استان، بدرخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار