محمد نبی گفت: رحمتی در این چند سال هميشه در لیست تیم ملی قرار داشته و مسلماً به خاطر اینکه تمرینات تیم ملی مقطعی بوده این طبیعی است که کي روش بخواهد بازیکنان دیگری را امتحان کند.

محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که رحمتی از تیم ملی کنار کشید من سرپرست تیم ملی نشده بودم و من نمی دانم مشکل او چه چیزی بوده است، من مطمئن هستم کی روش هر زمانی که ببیند رحمتی آماده است او را به تیم ملی دعوت می کند.

سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص افشين داوري، دروازه بان ايراني الاصل که در ليگ آلمان بازي مي کند، تصريح کرد: يکي از افتخارات داوري پوشيدن پيراهن تيم ملي است که وي با توجه به اينکه درگير مسابقات ليگ خود در آلمان بود نتوانست در اين مرحله ما را همراهي کند ولي او در اردوي بعدي تيم ملي کشورمان که قرار است 28 اسفند آغاز شود، در تيم ملي حضور خواهد داشت و طبق قوانين فيفا هم آن باشگاه مربوطه بايد اين گلر را در اختيار تيم ملي ايران قرار دهد.

نبي در خصوص سرپرستی خود در تیم ملی اظهار داشت: من سرپرست تیم ملی هستم و در بازی مقابل لبنان روی نیمکت خواهم بود و با این موضوعی که مطرح می شود کی روش اعتقادی به سرپرستی در تیم ملی ندارد موافق نیستم. او سالها در بهترین تیم های دنیا حضور داشته و تمام آنها یک سرپرست روی نیمکت دارند من نماینده شما رسانه ها در تیم ملی خواهم بود و از حق تیم ملی دفاع خواهم کرد.

وي در خصوص فرصت 10 روزه اي که قرار بود کي روش برنامه هاي تيم ملي را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه دهد، گفت: جلسات متعددي بين تاج و کفاشيان برگزار شد، نقطه نظرات زيادي بين اين سه نفر رد و بدل شد و با توجه به اينکه قرار است ليگ در اواخر ارديبهشت به پايان برسد و ما جام باشگاه هاي آسيا را هم در پيش داريم. امروز سازمان ليگ برنامه هاي که در نشست هاي اخير بين کي روش و تاج معين شده را اعلام خواهد کرد همچنين برنامه هاي تيم ملي نيز اعلام خواهد شد؛ با توجه به اينکه از قبل هم گفته بوديم که اردوي بعدي تيم ملي ايران از روز 28 اسفند آغاز خواهد شد و تا زماني هم که بازيکنان تيم ملي در تاريخ 7 فروردين 92 از کويت برمي گردند، انتظار مي رود که سازمان ليگ بازي هاي عقب افتاده اي که قرار است در اين زمان برگزار شود را به پايان برساند تا تيم ملي بتواند مراحل اردوي خود را براي مقدماتي جام جهاني آغاز کند.

نبی در خصوص شرایط تمرینات هم اظهار داشت: از جمعه که تمرینات تیم ملی شروع شده است تعدادی از بازیکنان شاغل در اروپا و جمعی از بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شده اند بدين ترتيب تمرینات شکل خوبی پیدا کرده است من صحبتی که با بچه ها کردم همه معتقدند با توجه به اینکه لبنان تیم خوبی است اما در حد و اندازه های تیم ملي نيست و ما با حمایت تماشاگران خود برنده از زمین خارج می شویم.

ماهینی هم از امروز سر تمرین تیم ملی حضور پیدا کرده و فضای تیم ملی شرایط خوبی گرفته و بچه ها با هم صمیمی شده اند./مح

برچسب ها: نبی ، رحمتی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار