بارش شدید و کولاک برف که در مناطق روستایی هزارجریب نکا آغاز شده است تمامی راه‌های ارتباطی روستاهای بالا دست و کوهستانی نکا را مختل کرده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی هزارجریب نکا موجب بسته شدن راه‌ها در بسیاری از نقاط شده‌ و اکنون تردد در این محور به کندی صورت می‌گیرد.

محمدیان با اشاره به اینکه بارش برف در برخی از نقاط این منطقه کوهستانی تا 50 سانتی‌متر گزارش شده افزود : با توجه به بارش مداوم برف در هزارجریب نکا و وجود برف گذشته در حال حاضر وضعیت تردد نامطلوب و فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد : هم‌اکنون بارش و کولاک شدید برف در مناطق وسیعی از هزارجریب نکا تداوم داشته و امکان تردد در بسیاری از محورها وجود ندارد و راه ارتباطی از منطقه لایی نکا به مناطق بالا دست مسدود است.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا با اشاره به کندی عبور و مرور خودروها در جاده‌ها و گردنه‌های خطرناک کوهستانی به ‌علت یخبندان، لغزندگی و نداشتن دید کافی در برخی مسیرهای منتهی به روستاهای هزارجریب نکا خواهان دقت در رانندگی و در صورت امکان تردد نکردن به این مناطق شد.

محمدیان گفت : رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم برای افرادی که به منطقه هزارجریب تردد می‌کنند، الزامی است./س
برچسب ها: مسدود ، راه ، ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.